sâmbătă, 5 februarie 2011

Pricesne ale Maicii Domnului

Născătoare, dulce nume

Născătoare, dulce nume
Rogu-mă fierbinte eu
Să mă iei din astă lume
Să mă duci la Fiul tău (bis)

Tu în cer eşti o Regină
Miluieşti cu harul sfânt
Bunătatea ta divină
Se revarsă pe pământ(bis)

Dă-mi Măicuţă Sfântă mie
Din inimă să te iubesc
Să-ţi slujesc cu drag eu Ţie
Şi nimic să nu-mi doresc(bis)

Sunt sărac de fapte bune
Dar eu mila ta aştept
Şi când voi pleca din lume
Către Fiul tău Ceresc (bis)

Ai milă de mine Maică
Picură-n sufletul meu
Doar un strop din harul dulce
De-a-L iubi pe Dumnezeu(bis)

Serafimii cântă-n ceruri
Osanale ne încetat
Şi noi pe pământ, Măicuţă,
Îţi slujim cu gând curat(bis)
  
Miluieşte-mă Stăpână
Picură din cerul sfânt
Roua bunătăţii tale
Peste mine să îţi cânt(bis)

Lăudată eşti Preasfântă
Şi în cer şi pe pământ
Dă-mi Măicuţă-n veşnicie
Pururea ca eu să-ţi cânt(bis)

Dă-mi Măicuţă Sfântă lacrimi
Mijlocind la Fiul tău
Să se-ndure şi de mine
Să mă ia la sânul Său.(bis)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu