duminică, 20 decembrie 2009

HRAM ÎN HAINE DE SĂRBĂTOARE

      În fiecare an, ziua de 6 decembrie reprezintă o mare bucurie pentru comunitatea de credincioşi ai parohiei Bucu.  Anul acesta a venit cu o bucurie în plus datorită înnoirii veşmintelor de pe Sfânta Masă din altar şi de la iconostase, prin grija deosebită a unei fiice a satului, care acum locuieşte pe alte meleaguri ale ţării.
      În afară de materialele cu iz bizantin care împodobesc sfânta noastră biserică, doamna Haretia, cea care le-a dăruit, ne-a lăsat şi câteva gânduri, justificând gestul făcut: "Donez aceste materiale pentru Sfântul Altar al Sfintei Biserici din Bucu, Judeţul Ialomiţa, satul în care m-am născut şi am crescut. În această Biserică m-am botezat şi tot aici, în faţa acestui Sfânt Altar m-am cununat în data de 08.01.1956.  De atunci am plecat din acest sat, pe care nu l-am uitat niciodată, de care îmi amintesc cu mare plăcere, iar, când am posibilitatea, mă întorc cu mare drag, în leagănul copilăriei mele.
      Haretia, fiica cea mare a lui Constantin Lepădătescu şi fiica satului Bucu.
       (21.11.2009 - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului)"
      Mulţumim doamnei Haretia pentru darul făcut bisericii noastre şi ne rugăm la Dumnezeu să-i răsplătească dragostea pentru sfântul lăcaş, dăruindu-i  viaţă veşnică în locaşurile preafrumoase ale Împărăţiei Cerurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu